میزبانی بسیار خوب استان یزد از کاروان جاده ولایت

مدیراجرایی و مسول برگزاری دومین همایش دو استقامت امدادی جاده ولایت میزبانی یزد را بسیار خوب عنوان و از مسولان اجرایی استان یزد تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، محمد علی بزرگ در گفتگو با سایت اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : برای دومین سال متوالی همایش دو استقامت امدادی را جاده ولایت را از مرز شلمچه آغاز کرده ایم که میزبانی یزدی ها از این کاروان بسیار مطلوب بوده است .

وی افزود : با توجه به اینکه بیشترین مسیر در استان یزد هست یقیننا بدون حمایت های مسولین و مهمان نوازی مردم یزد که بارسنگینی را از رو دوش ما برداشتند نمی توانستیم این مسیر را طی کنیم که از تمامی آنها سپاسگذاری می کنم . مسئول دومین همایش کاروان ولایت هدف از برگزاری این برنامه در دهه کرامت را زنده نگه داشتن جاده ولایت و ارزش گذاری به سخنان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و اطاعت از ولایت برشمرد .

محمد علی بزرگ خاطرنشان کرد : در این کاروان 23 ورزشکار از استان خراسان رضوی مسافت یک هزار و 996 کیلومتری مرز شلمچه تا مشهد مقدس را به صورت دو استقامت امدادی طی می کنند که قرار داریم در سالهای آینده از هر استان یک نماینده در این کاروان داشته باشیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا